Saturday 7 April 2012

ayat untuk lupekan kekasih lame~~~

Ya-Rabbul Ariffin
Tuhanku,Seandainya telah kau takdirkan dia milikku厖.. tercipta buatku 
Dekatkan lah hatinya dengan hatiku 
Tetapkan lah kemesraan antara kami 
Agar kebahagiaan ini kekal abadi 

Ya Muhaimin
Dan Tuhanku 
Seiringkan lah kami mengharungi hidup luas ini 
Ke tepian yang sejahtera 

Ya Rabbul Fatihin
Tetapi Tuhanku yang Maha Pengasih 
Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku 
Bawalah dia jauh dari pandangan ku 
Luput dari ingatan ku 
Dan peliharalah aku dari kecewa 

Ya Rabbul Izzati
Serta Tuhanku yang Maha Mengerti 
Berilah aku kekuatan melontar bayangannya ke dada langit 
Hilang bersama senja nan merah 
Dan gelap pekat awan 
Agar aku bisa bahagia 
Walaupun tanpa dirinya 

Ya Rabbul Quddus
Dan Tuhanku 
Biar sekuat mana aku menyintainya 
Aku pohon agar Tuhanku 
Melenyapkan perasaan ini 
Sekiranya dia ditakdirkan bukan milikku 

Ya Rahman Ya Rahim
Tapi sekiranya dia ditakdirkan untukku 
Kupohan agar takdir memperkuatkan kasihku padanya 
Selagi tidak melebihi kasihku padaMU 

Amin�.

No comments:

Post a Comment