Saturday 7 April 2012

ayat2 mngorat masa kini


  • ayat mengorat berlapik...
  • “Saya bukannya tuju kan ayat itu pada dia” atau “Saya bercakap secara am saja”.


  • “Saya suka wanita ayu, lembut dan berbudi pekerti tinggi”. Jika dia merasakan ada ruang dan peluang, mungkin ayat itu boleh disambung “…macam you”.


  • “Saya sedang mencari calon buah hati dan jika berminat bolehlah mohon”. Seterusnya terletak kepada wanita yang menerima ayat itu. Jika tiada apa yang berlaku, tiada siapa yang malu.


  • “Saya tak pandai mengurat, taklah sehensem mana, siapalah yang sudi”. Sebenarnya ada wanita yang akan terdorong untuk terpikat dengan ayat jenis ini.


       ayat mengorat terus-terang

  • “Agak-agaknya bila kita boleh couple”. Ayat ini boleh membuatkan lelaki itu diingati oleh wanita yang ingin dipikat dan membuatnya tersenyum.


  • “Saya tengok awak ni sesuai sangat untuk jadi teman saya. Saya berbesar hati kalau awak setuju”. Tidak ramai lelaki yang berani untuk menggunakan pendekatan kamikaze ini.


  • “I tahu I bukan lelaki idaman you, tetapi you wanita idaman hati I”. Ayat ini kedengaran kelakar tetapi percayalah ianya akan tersangkut di hati wanita. Lebih direct, lebih power.

No comments:

Post a Comment